10.8.13

egy 'na hun vagyok?' kép sorozat megtekintése után, öt karmocska hiányában, éjjel kettőkor neki látok írni ide, ugyan is érdekes érzésem van. kíváncsi vagyok a pánik betegség különböző formáira, kezdek nagyon eldegenerálódni és ez nem lesz túl jó pont egy hónap múlva. mellesleg tizenkét nappal az érettségi osztó előtt már remegek ha csak az eredményekre gondolok. utálom a bizonytalanságot, és halvány lila gőzöm sincs, mire számíthatok. inkább nem számítok semmire. ez egy jó döntésnek bizonyosodik. orkán erejű szél -mondja Zita a tv-ben, én meg érzem belül. annyira félek de egyben várom a jövőt. már nincs egy hónap, hogy felkészüljek. nincs senki, kivel kéz a kézben ronthatok be az ajtón, hogy "here i am biches!", és félre ne értsen senki, nem bánom. de mindenesetre félek, hogy ez megint nem fog jól elsülni, és hogy megint lesz két undorító évem. bár, mindent megteszek, hogy ez ne így legyen!

voltam otthon, fagyiztam kétszer, lettem magam. jó volt, rossz volt, különleges volt és mégis hétköznapi. szomorú de boldog. szerelmes vaaagyok! énekelek, miközben a tv sípol. hát szerintem szépéjszakát kívánok egy elhalt cigaretta után. pá.