19.6.13

Rém-s-álom

Álmodtam egy álmot
mikor még nagy volt hiányod.

A kezedben kezemmel felhőkbe festettem
neved, de te elhibázod.
Kacajom keringett kurta kis völgyeken
Futottam, kergettem egy déli-bábot.
 
Álmodtam egy álmot
mikor még nagy volt hiányod.

A kezedben ecsettel a falra festettem
arcod, de te elhibázod.
Kacajom keringett apró kis szobában
Leültem, éreztem a boldogságot.

Álmodtam egy álmot
mikor még nagy volt hiányod.

A kezedben kezemmel fába vésettem
szívünket, de te elhibázod.
Sikolyom sistereg nagy magas fák felett
Rohantam, láttam a világosságot.

Álmomban meghaltam
A kezedben kezemmel húsodba karcoltam
nevem, de elhibázom.
Sóhajom süvítí utolsó óhajom; neved helyett
szerelmed könyörgöm köszörlő hangommal
de reggel megélem a valóságot-
itt vagy én velem
égszínkék egemen
kezedben kezemmel
felhőkbe festem
neved
és-
nem hibázom.