19.6.13

most úgyérzem egy cigire van szükségem
van is. nincs ezzel probléma
de közben meg nem
nem erre van szükségem.
valami másra.
mire?
nem tudom.
azt sem tudom miért írok így. jól esik.
már rég nem az vagyok aki vagyok.
megváltoztam. nem ő miatta.
sokak szerint igen. de nem.
nem tudom. hogy mivé lettem.
kéne valaki aki megmondja. nagyon kéne.
valaki aki ismer. de már sok ideje senki nem ismer.
nem hagyom hogy ismerjenek.
és ezt a megváltoztál dolgot nagyon sokszor fogom hallani.
és ki fogok akadni miatta. de hát nincs mit tenni. ez van.
alkohol kéne. de közben
mikor van akkor
nem kell fúj miez
helyre kéne tennem magam mostmár. olyan verseket
írok hogy összefüggéstelen mégis tetszik
mert egy rész önmagamból
de még én sem értem.
valami nagyon hiányzik
egy igazán nagy rééééész
és nem találom.
és ilyenkor úgy érzem hogy le kell rombolnom magam körül mindent csak hogy újra tudjam kezdeni
de nem tehetem.
keresek embereket akiknek tetszik a társasága
mintha hiányoznának a régi emberek régi társasága
csak ezzel az a baj hogy a régi emberek régi társasága kellene nem a régi emberek új társasága
vagy
az új emberek régi társasága
vagy bármilyen kombináció. akarok valamit de aztán rájövök hogy mégsem azt akarom.
egyet akarok és azt nagyon hogy végre eljöjjön az az időszak mikor már csak x nap van hátra a haza utazásig
mert ez most kell nekem. nagyon. de közben meg iszonyatosan félek visszatérni oda. a hazámba. oda ahol igazán otthon vagyok. mert megmérgezik. én is kicsit. de majd mások is. pont most nem tudom hogy érzek. olyan üres vagyok. csak pötyögök és pötyögök. gondolom a koffein hatása. gondolom.. fél négy van és reggel be kéne ugranom suliba. hát nem tudom. kitudja lehet nem fogok aludni.
de hazudok.
mert bizonyára nem azért van a fülhallgató némán a fülembe dugva mert cseng a fülem.
mondom hogy hazudok. mert amúgy de.
de igazából. úgy igazából. szóval nagyonigazából. már kivettem.
najó most úgyteszek mintha felnevettem volna. mert amúgy nem. tehát. ha most nem beszélek egy dologról akkor sosem fogok. és én nem fogok. nincs kinek. és ha lenne se tudnék. nem úgy ahogy kéne. de viszont ha visszajöttem tudnék. de nem fogok.