22.11.13

sok mindenrol szo eshet

oly' sok dologrol tudnek irni ide most, hiszen egeszen megvaltoztak korulottem a dolgok. egeszen osszetortek megint, s egeszen elkaptak s mellettem voltak egy idoben. erthetetlen es megmagyarazhatatlan. bar, megtudnam magyarazni, hiszen megtortent eseteken alapszik. eltoroltek az almom a szinrol, szo szerint. de ez felnyitotta a szemem es rajottem, kikkel voltam korulveve; undorito emberekkel. rajottem, miert kuldtek el; mert nem tancoltam ugy, ahogy mondtak. oszinten sajnalom a tobbi lanyt, akit megvaltoztat a modernt Hitler, de sajnos barmit is tennek, ellenem fordulnanak. de nem fogom feladni. veghesz fogom vinni az almom, es inkabb lassabban mint gyorsan, es inkabb biztosan mint bizonytalanul. elloksz hetszer, en felallok nyolcadjara. akarhanyszor keresztbe teszel, en annal jobb es jobb leszek. mert megtanultam, hogy ellened csak igy lehet gyozni. atlatszo vagy a szememben, mindig at fogok latni rajtad, mindig tudni fogom a gyenge pontod, ezt sose felejtsd el, R.!

s kozben pedig a voroshajnak megint vege -egy idore. hogy jelenleg milyen szinu a hajam, azt nem tudom. barnas szokes voroses.. konkretan hat szinu, de azt tudom, hogy rovidebb 5 centivel. bar mar ez sem erdekel. tetszik? teteszik, mert uj. aztan meg dolgozom egy regenyen, kielhetem magam, imadom.